Tarih: 2018 Ocak
Peugeot 206 - 170bin KM - Birkaç parça boya
22.500TL
İlk Arabanız Neydi Kaça Almıştınız?
82
●2.744
- 13-06-2024, 22:40:13Hyundai i20 Active 2017 62.500 e almıştık. 720 ye satıp sonra elektrikli Citröen e-C4 aldık.
- 14-06-2024, 00:45:332011 yılında Seat Ibıza 2004 model kırmızı 25.000 KM'de bayandan temiz
11.500 TL'ye almıştık. Aileimizin ilk arabasıydı.
2015 yılında Kia Cerato 2010 model almıştık 38.000 TL'ye (50.000 KM'de idi)
2018 yılı Ocak ayında Kia Cerato 2017 Model Manuel sıfır aracı kendim aldım (Şuan 180 bin KM'de) hala kullanıyorum. 81.900 TL'ye almıştım onu da bayii den. Şuan 700.000 TL falan.
Rakam algımızı kaybettik resmen fiyatlara bakınca. Oha yani. - 14-06-2024, 08:40:35Halen ilk arabamı kullanıyorum benimle yaşıt ve satamıyorum duygusal bağ kurdum
İlk motorumu da satamamıştım arızalı olduğunda dahil 2 yıl kapıda bekletmiştim, Evim olursa içine iskeletini aksesuar olarak koyacaktım. Tabi ev alamayacağımı ve kirada olacağımı düşünerek kardeşime hediye ettim
11.500 TL'ye almıştık. Aileimizin ilk arabasıydı.
İlk motorumu da satamamıştım arızalı olduğunda dahil 2 yıl kapıda bekletmiştim, Evim olursa içine iskeletini aksesuar olarak koyacaktım. Tabi ev alamayacağımı ve kirada olacağımı düşünerek kardeşime hediye ettim