Halen ilk arabamı kullanıyorum benimle yaşıt ve satamıyorum duygusal bağ kurdum İlk motorumu da satamamıştım arızalı olduğunda dahil 2 yıl kapıda bekletmiştim, Evim olursa içine iskeletini aksesuar olarak koyacaktım. Tabi ev alamayacağımı ve kirada olacağımı düşünerek kardeşime hediye ettim