• 07-06-2024, 20:02:46
    #37
    Söz değil ama en sevdiğim motivasyon şiirini paylaşayım ;

    İnvictus (YENİLMEZ)
    Beni saran geceden başka
    Kapkaradır o çukurda baştan başa
    Hangi tanrılar bahşetmişse bana
    Şükrederim yenilmez ruhum için onlara

    Kötü şartlarda olsam bile
    Ne ürktüm, ne de yüksek sesle ağladım
    Kaderin pervasız darbelerinde bile
    Kana bulansa da başım, eğilmedi asla

    Bu gazap ve gözyaşı ülkesinin ötesinde
    Görünmez gölgelerin dehşetinden başka bir şey
    Ve beni bulur o senelerin tehdidi
    Bulacaktır da korkusuz

    Kapı ne kadar dar olsa da
    Cezalarım ne kadar ağır olsa da
    Kaderimin efendisi benim
    Ruhumun kaptanı benim


    Kaderimin efendisi benim, ruhumun kaptanı benim
  • 08-06-2024, 00:08:28
    #38
    https://youtu.be/wJm_qRAwsPA?t=70


    Anlamı çok duygusal ve çok derindir benim için...
  • 08-06-2024, 00:24:29
    #39
    Kendine yaslanan dik yürür.
  • 09-06-2024, 00:01:43
    #40
    İnsan , umursamadığı her şeyin galibidir.
  • 09-06-2024, 00:43:14
    #41
    Peşimden gelme, bende kayboldum.
  • 09-06-2024, 19:17:02
    #42
    guven kontrole mani degildir
  • 09-06-2024, 19:24:45
    #43
    herkes aynı geceyi yaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.
  • 09-06-2024, 19:38:58
    #44
    "Üslubun kimliğindir.."