• 06-06-2024, 19:17:54
    #19
    Parmaklarımı hissettim fareye bakmadan aşağı kaydıramıyorum artık
  • 06-06-2024, 23:47:20
    #20
    Farklı şeylerle ilgilenin hocam yoksa ölersiniz.
  • 07-06-2024, 01:18:54
    #21
    manuel modu sorun değil genç. yeterki emmanuel moduna girme
  • 07-06-2024, 12:25:36
    #22
    Sizi aşırı heyecanlandıracak, nefes nefese bırakacak, aklınızı başınızdan alacak bir eylemde bulunun bakın nefes almanız nasıl otomatiğe dönüyor
  • 07-06-2024, 12:53:30
    #23
    Benim şanzıman indi. Herkese başarılar.