• 05-06-2024, 14:19:26
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    evinde arıtma kullananlar memnun musunuz önerdiğiniz marka model var mı?
  • 05-06-2024, 14:20:46
    #2
    arıtma aldığım günden beri normal su içemiyorum. Kessinlikle tavsiye ederim.
  • 05-06-2024, 14:22:05
    #3
    sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arıtma aldığım günden beri normal su içemiyorum. Kessinlikle tavsiye ederim.
    Kullandığınız cihazı. Marka modeli nedir hocam ?
  • 05-06-2024, 14:28:05
    #4
    Memnunum LG nin var ufak çok yer kaplamaz filtrelerini de 6-8 ayda bir değiştirin çok iyi
  • 05-06-2024, 14:30:18
    #5
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Annemlerde yıllardır var markasını bilmiyorum ama çok faydalı birşey bence
  • 05-06-2024, 14:38:47
    #6
    Kellyloh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnunum LG nin var ufak çok yer kaplamaz filtrelerini de 6-8 ayda bir değiştirin çok iyi
    Modeli aklınızda mı hocam?
  • 05-06-2024, 14:56:29
    #7
    lg plus almıştım ben de +90 505 674 89 06 ankarada şubeleri her yere gönderim yapıyorlar
  • 05-06-2024, 15:00:20
    #8
    Ben İhlas Aura Cebilon Unique kullanıyorum. Aşırı memnunum.
  • 05-06-2024, 15:12:41
    #9
    16 yıldır kullanıyoruz . Detaylı bilgi için ulasin