• 04-06-2024, 21:57:15
    #1
    Merhaba, meraktan açılmış bir konudur. Benim aylık gelirim 0 şu an çünkü iş bulamıyorum. Önceden kazandığım üç beş kuruşu harcıyorum yaşamak için. Sizde durumlar nasıl ?
  • 04-06-2024, 21:58:06
    #2
    Şu sıralar 5-10k
  • 04-06-2024, 21:58:17
    #3
    Growth Manager
    çok şükür, çok çabaladım. şükrediyoruz böyle işte.
  • 04-06-2024, 21:58:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şükret çabala yeni iş fikirlerine gir farkı görürsün farklı olanı yap sadece
  • 04-06-2024, 21:59:35
    #5
  • 04-06-2024, 22:00:05
    #6
    Mehmet şimşek konuyu beğendi
  • 04-06-2024, 22:00:14
    #7
    Akmasa da damlıyor.
  • 04-06-2024, 22:00:40
    #8
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şükret çabala yeni iş fikirlerine gir farkı görürsün farklı olanı yap sadece
    hocam elimi neye atsam kuruyor, çok şey denedim hiçbiri olmadı çok çabaladım ama maalesef geldiğim noktada elimde sadece birkaç tecrübe kaldı
  • 04-06-2024, 22:01:11
    #9
    Azdan çok, çoktan az