• 12-07-2009, 17:16:19
    #1
    Öss sınavları açıklanmış arkadaşlar, yok mu Boğaziçi'ne gelebilecek olan ? varsa pm atsın yardımcı olalım abilik yapalım

    koskoca boğaziçinde bir tane r10'cu adam bulamıyorum, r10'cu coder webmaster cart curt birisi gelsin artık yahu =)
  • 12-07-2009, 17:21:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben geleyim napcaz anlamadım
  • 12-07-2009, 18:26:04
    #3
    fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öss sınavları açıklanmış arkadaşlar, yok mu Boğaziçi'ne gelebilecek olan ? varsa pm atsın yardımcı olalım abilik yapalım
    koskoca boğaziçinde bir tane r10'cu adam bulamıyorum, r10'cu coder webmaster cart curt birisi gelsin artık yahu =)
    Lise 2 ye geçtim.Bekle geliyorum
  • 12-07-2009, 18:47:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    En düşük bölümün puanını alayım..
  • 12-07-2009, 18:50:54
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    330 (Fizik Öğretmenliği)
  • 12-07-2009, 18:52:38
    #6
    hayret fatal nası kazanmış burayı
  • 12-07-2009, 18:58:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    337 eşit ağırlık puanıyla çöpçülüğe gelebiliyor muyum
  • 12-07-2009, 23:02:47
    #8
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayret fatal nası kazanmış burayı
    senin rüyanda göremeyeceğin puanla girdim *** ben oraya
  • 12-07-2009, 23:04:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hangi kampüstesiniz?