fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öss sınavları açıklanmış arkadaşlar, yok mu Boğaziçi'ne gelebilecek olan ? varsa pm atsın yardımcı olalım abilik yapalım
koskoca boğaziçinde bir tane r10'cu adam bulamıyorum, r10'cu coder webmaster cart curt birisi gelsin artık yahu =)
Lise 2 ye geçtim.Bekle geliyorum