Yok mu Boğaziçi'ne gelen ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yok mu Boğaziçi'ne gelen ?
27
●
1.932
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yok mu Boğaziçi'ne gelen ?
1
2
3
4
12-07-2009, 17:16:19
#1
fatal
Öss sınavları açıklanmış arkadaşlar, yok mu Boğaziçi'ne gelebilecek olan ? varsa pm atsın yardımcı olalım abilik yapalım
koskoca boğaziçinde bir tane r10'cu adam bulamıyorum, r10'cu coder webmaster cart curt birisi gelsin artık yahu =)
12-07-2009, 17:21:32
#2
OyunGenel
Üyeliği durduruldu
Ben geleyim napcaz anlamadım
12-07-2009, 18:26:04
#3
Line
fatal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öss sınavları açıklanmış arkadaşlar, yok mu Boğaziçi'ne gelebilecek olan ? varsa pm atsın yardımcı olalım abilik yapalım
koskoca boğaziçinde bir tane r10'cu adam bulamıyorum, r10'cu coder webmaster cart curt birisi gelsin artık yahu =)
Lise 2 ye geçtim.Bekle geliyorum
12-07-2009, 18:47:04
#4
HatayMaster
Üyeliği durduruldu
En düşük bölümün puanını alayım..
12-07-2009, 18:50:54
#5
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
330 (Fizik Öğretmenliği)
12-07-2009, 18:52:38
#6
KingMania
hayret fatal nası kazanmış burayı
12-07-2009, 18:58:55
#7
HatayMaster
Üyeliği durduruldu
337 eşit ağırlık puanıyla çöpçülüğe gelebiliyor muyum
12-07-2009, 23:02:47
#8
fatal
KingMania adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayret fatal nası kazanmış burayı
senin rüyanda göremeyeceğin puanla girdim *** ben oraya
12-07-2009, 23:04:32
#9
Lawyer's Opinion
Üyeliği durduruldu
Hangi kampüstesiniz?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler