• 01-06-2024, 01:57:33
    #1
    backlinkmatik.com
    Bı kayıklıktan rahatsız olan tek hasta ben miyim

    tarayıcıyı &90 ya da %110 yapınca kayma düzeliyor, ama %100 normal görünümde kayıyor.

  • 01-06-2024, 01:58:31
    #2
    Amaaan boşverin hocam
  • 01-06-2024, 01:59:14
    #3
  • 01-06-2024, 01:59:35
    #4
    sizden kaynaklı sorun geçmişinizi silerseniz düzelir bende laptop var ve tam oturmuş haldedir cerezleri temizlerdeniz düzelecektir büyük ihtimalle yada ekran boyutunuz yüksektir

  • 01-06-2024, 02:01:17
    #5
    backlinkmatik.com
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    kütüphanemden sonra uykuma da mı salça oldun çen, kıyamam çen taktın mı bana çen

    hadi iç sütünü, oku masalını, eee ee eee eeee dandini dandini
  • 01-06-2024, 02:02:38
    #6
    Üyeliği durduruldu

    Reklamlar kayınca bende böyle oluyorum.