r10 reklamları neden kayık - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 reklamları neden kayık
5
●
264
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10 reklamları neden kayık
01-06-2024, 01:57:33
#1
SEOmuhendisi
backlinkmatik.com
Bı kayıklıktan rahatsız olan tek hasta ben miyim
tarayıcıyı &90 ya da %110 yapınca kayma düzeliyor, ama %100 normal görünümde kayıyor.
01-06-2024, 01:58:31
#2
Zienmedia
Amaaan boşverin hocam
01-06-2024, 01:59:14
#3
Awakea
01-06-2024, 01:59:35
#4
medyahost
sizden kaynaklı sorun geçmişinizi silerseniz düzelir bende laptop var ve tam oturmuş haldedir cerezleri temizlerdeniz düzelecektir büyük ihtimalle yada ekran boyutunuz yüksektir
01-06-2024, 02:01:17
#5
SEOmuhendisi
backlinkmatik.com
Awakea adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kütüphanemden sonra uykuma da mı salça oldun çen, kıyamam çen taktın mı bana çen
hadi iç sütünü, oku masalını, eee ee eee eeee dandini dandini
01-06-2024, 02:02:38
#6
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Reklamlar kayınca bende böyle oluyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler