R10.net'e 11 sene önce üye oldum, 2 sene aktif olarak kullandım. Ardından üniversite, çalışma hayatı, ülke değişikliği derken tamamen unutmuşum.
Geçen gün eski bir arkadaşla konuşurken laf lafı açtı ve üyeliğim aklıma geldi. @Engin; bey sağ olsun çok yardımcı oldu. Tekrardan aranızdayım.
Ağırlıklı olarak konu okur ve yorum yaparım diye düşünüyorum. Ticaret işleri artık bizden geçti
Herkese iyi geceler dilerim.