• 01-06-2024, 01:56:18
    #1
    İyi geceler arkadaşlar,

    R10.net'e 11 sene önce üye oldum, 2 sene aktif olarak kullandım. Ardından üniversite, çalışma hayatı, ülke değişikliği derken tamamen unutmuşum.
    Geçen gün eski bir arkadaşla konuşurken laf lafı açtı ve üyeliğim aklıma geldi. @Engin; bey sağ olsun çok yardımcı oldu. Tekrardan aranızdayım.
    Ağırlıklı olarak konu okur ve yorum yaparım diye düşünüyorum. Ticaret işleri artık bizden geçti Herkese iyi geceler dilerim.
  • 01-06-2024, 01:57:47
    #2
    Tekrardan hoşgeldin üstad 🙏
  • 01-06-2024, 01:57:59
    #3
    Hoş geldiniz
  • 01-06-2024, 01:59:01
    #4
    Platin üye
    Tekrardan hoşgeldiniz
  • 01-06-2024, 01:59:33
    #5
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan hoşgeldin üstad 🙏
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldiniz
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan hoşgeldiniz
    Hoş buldum, teşekkür ederim
  • 01-06-2024, 02:01:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
  • 01-06-2024, 02:36:38
    #7
    Aramıza tekrar hoşgeldiniz. ☺
  • 01-06-2024, 02:48:04
    #8
    Hoşgeldiniz hocam, iyi forumlar dilerim
  • 01-06-2024, 04:55:49
    #9