R10 bir ilişkiye vesile oldu mu ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 bir ilişkiye vesile oldu mu ?
35
●
3.174
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 bir ilişkiye vesile oldu mu ?
1
2
3
4
31-05-2024, 02:43:55
#28
kusadasi
Benim ilk defa Mustafa Düşünceli ile ilişkim olacaktı yırttı .
31-05-2024, 09:34:20
#29
BurakTmtkn
Askerde devremle tanışmamıza vesile oldu
@
Rev
;
31-05-2024, 10:32:04
#30
Zienmedia
kusadasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim ilk defa mustafa düşünceli ile ilişkim olacaktı yırttı .
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
31-05-2024, 10:35:05
#31
RauL
Ben yazar Çizerdim ama benim oğlanda konuyu okur
31-05-2024, 12:55:33
#32
Zenuti
Olduysa tesadüfen, kaderin cilvesi ile olmuştur bence.
31-05-2024, 14:56:50
#33
Hussein
SEO & PR 5421044962
Evet olmuştu 🙂
Ama daha çok arkadaşım oldu ve iyiiki oldu diyorum
31-05-2024, 22:14:18
#34
ademakcan
Dolaylı yoldan bir ilişkiye vesile oldu diyelim.
R10 davetiyesi verdim, kayıt ettirdim. Ara sıra stalktlıyor beni buradan ne paylaşıyorum diye. Belki bunu da okur
31-05-2024, 22:27:01
#35
Zienmedia
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolaylı yoldan bir ilişkiye vesile oldu diyelim.
R10 davetiyesi verdim, kayıt ettirdim. Ara sıra stalktlıyor beni buradan ne paylaşıyorum diye. Belki bunu da okur
Yakışır hocam 🤣🤣
02-06-2024, 02:20:55
#36
RaNDeV
kalipsotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Komşumuzla alakalı bir konu açmıştım, Düzce'den bir arkadaş konuya yazdı bende Düzce'deyim bir ara konuşalım dedi. Baktım o da motorcuymuş artık beraber gazlıyoruz teşekkürler R10
Before:
After:
Mükemmel bir arkadaşlık oldu teşekkür ederim hocama
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler