R10 / Anlıkları Alma Konusu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 / Anlıkları Alma Konusu
14
●
670
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 / Anlıkları Alma Konusu
1
2
30-05-2024, 00:03:16
#10
SemihCAN
hicyilmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sövcen yakında bi görüşemedik senle abi ama aklımdasın biraz yoğunluğum var hemen uğruycam sana
🤣 iş olsun biz her zaman görüşürüz...
30-05-2024, 00:06:36
#11
Hostolog
Mesaiye devam ediyoruz
30-05-2024, 00:22:54
#12
bahadrpolt
Moderatör
İşleri toparladım YouTube'da takılıyorum.
30-05-2024, 00:46:19
#13
Emreabi
işleri toparladık hocam temız temız yemegımızı yıyoruz
30-05-2024, 03:14:30
#14
ademakcan
Anlık atacak durumda değilim şuan.
Herkese iyi çalışmalar.
30-05-2024, 03:57:00
#15
Mrxberat
bahadrpolt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşleri toparladım YouTube'da takılıyorum.
Monitorün güzelmiş hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler