DigitalTrade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Köpeklerin öldürülmesine karşı düşünceniz ne ?
91
●3.442
- 25-05-2024, 01:10:49Ahırda seni 9 ayrı koyun/inek kovalasaydı 6 ay sonra bunu kesip şapır şapır yerdim ama... bunlar can değil mi? bırakın artık bunları ya bıktım valla
- 25-05-2024, 01:11:53Eceli gelen ölür , sebebi kaza kedi köpek farketmiyor Allah isterse bi bahanesi ile zaten o kazayıı geçirir.ona kalırsa küçük çocukları koruyan köpek videoları var ?dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2024, 01:14:56Başka bir çözüm bulabilen bulsun madem. Ağzı olan konuşuyor, jet sosyetelerimiz sağda solda ahkam kesiyor, havlayarak protesto ediyor. Bir şeyler yapın o zaman, ne bekliyorsunuz? Bu sosyete kesim nezih semtlerde, lüks yerlerde oturduğu için saldırgan ve aç köpeklere rastlamıyor; zannediyor ki tüm köpekler kendi süs köpekleri gibi. Ülkede sayısız aç insan var, aç köpek nasıl olmasın? Bu pembe boklu, ülkenin gidişatından bihaber gafiller hiçbir şeyden haberdar değillerdir, onlara göre her şey toz pembedir. Ömürlerinde bir kez olsun ghetto görmemiş, bu tarz sokaklardan geçmemiş, bu aç ve saldırgan köpeklere denk gelmemiş kimselerdir bunlar ama lafa gelince en çok da onlar konuşurlar. Bence köpeklerin değil bu pembe bokluların uyutulması lazımdır.
- 25-05-2024, 01:15:22tamam işte uyutulunca köpeklerin de eceli gelmiş oluyor. Eceline susayan it, uyutulurmuş.DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahım bu nasıl bir mantık.
Bence ekranlardan biraz uzaklaşın. - 25-05-2024, 01:26:12Hocam 7 yaşındayken köpek saldırdı kalçamdan ısırdı. 18 yaşımda köpek saldırdı bacağımdan ısırdı 22 yaşımda etrafımı 5 köpek çevirdi havlayarak bende sesimi yükselterek hoşt diye bağırınca hepsi duruldu. Ama bu olaylar onları öldürme hakkı vermez. O köpeği saldırganlaştıran unsurlara bakılmalı önce ki bana saldıran köpek te sahipliydi. (etrafımı saran 5 köpek hariç) Ben belediyede çalışıyorum Barınağın nasıl bir yer olduğunu görüyorum. Onlarca köpekler daracık kafeslerde, hastalıkları da cabası. Birisine saldırma teşebbüsü yapan köpek şikayet üzerine belediyi arayıp o köpeği gelip alıyorlar. Rehabilitasyon adı altında 1m2 kafeste haftalarca kalıyor. Sence bu ne kadar faydalı? Verdikleri mamayı köpekler sırf açlıktan ölmemek için yemek zorunda kalıyor. Mamaları en ucuzun da ucuzu bildiğin talaş. Şimdi böyle olunca bu köpekler ne kadar sağlıklı olabilir? İnsandan zulüm görmüş, sokağa atılmış, yaşadığı zulüm köpekte travma yaratmış. Ben demiyorum ki saldıran köpekler suçsuz. Ama öldürmek çözüm değil.VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana şöyle bir durumu da anlatayım. Dediğim gibi ben Belediyede çalışıyorum. Bir gün bir çift geldi Mercedes gla model arabaları ile. Daha 23 - 24 yaşlarında kız ile erkek. Nişanlılarmış golden ırkı köpek SATIN ALMIŞLAR ama bakamayacaklarını anlayınca barınağa bırakmak istediler. Almadık tabiki de. Bunlar naptı köpeği sokağa saldı. E bu köpekten şimdi hayır gelir mi? Bu olay köpekte travma yaratmaz mı? Bu köpek saldırganlaşmaz mı?
Dediğim gibi öldürmek çözüm değil. - 25-05-2024, 01:26:50evladınız olduğu için böyle yaklasıyosunuz sanırım sizede hak veriyorum ama uyutulması yanlıs karardombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2024, 01:27:39Selam olsun,
Hiç uzatmadan yazayım.
Bir köpeğe karşı nefret duygusu besleyenlerin insana karşı sevgisi beslemesi büyük bir yalandır.
Bilgisizlikten kaynaklı koyunla, danayla kıyas yapılıyor ama psikoloji denilen bir şey var.
Köpekler ile insan ilişkisi Allah aşkına dana ile insan ilişkisi gibi mi?
Sizin selam verdiğiniz bir insanın ölmesi ile can dostunuzun ölmesi aynı şey mi?
Köpekler sadece Türkiye'de değil dünyanın çoğu ülkesinde insanlara duygusal olarak en yakın canlılardır.
Bunu yok sayarak köpekte hayvan, keçide demek akla ziyandır.
Allahın sessiz kullarına merhamet etmeyenlere Allahımda merhamet etmesin.
Kısırlaştırmanın devlete maliyeti 1 dolar bile değil uyutmanın maliyeti 110$
Kısırlaştırmaya bütçemiz yok uyutalım ha.
Toplam tokatlanacak miktarı yazan olursa hayvan severler öder o parayı. - 25-05-2024, 01:29:05Akşam evine sağ salim gidebil diye de köpekler peşinden geliyor. O zaman ne yapalım?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle