VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam köpek ısırması başınıza gelene kadar konuşması bedava bu kadar söylüyorum
Hocam 7 yaşındayken köpek saldırdı kalçamdan ısırdı. 18 yaşımda köpek saldırdı bacağımdan ısırdı 22 yaşımda etrafımı 5 köpek çevirdi havlayarak bende sesimi yükselterek hoşt diye bağırınca hepsi duruldu. Ama bu olaylar onları öldürme hakkı vermez. O köpeği saldırganlaştıran unsurlara bakılmalı önce ki bana saldıran köpek te sahipliydi. (etrafımı saran 5 köpek hariç) Ben belediyede çalışıyorum Barınağın nasıl bir yer olduğunu görüyorum. Onlarca köpekler daracık kafeslerde, hastalıkları da cabası. Birisine saldırma teşebbüsü yapan köpek şikayet üzerine belediyi arayıp o köpeği gelip alıyorlar. Rehabilitasyon adı altında 1m2 kafeste haftalarca kalıyor. Sence bu ne kadar faydalı? Verdikleri mamayı köpekler sırf açlıktan ölmemek için yemek zorunda kalıyor. Mamaları en ucuzun da ucuzu bildiğin talaş. Şimdi böyle olunca bu köpekler ne kadar sağlıklı olabilir? İnsandan zulüm görmüş, sokağa atılmış, yaşadığı zulüm köpekte travma yaratmış. Ben demiyorum ki saldıran köpekler suçsuz. Ama öldürmek çözüm değil.

Sana şöyle bir durumu da anlatayım. Dediğim gibi ben Belediyede çalışıyorum. Bir gün bir çift geldi Mercedes gla model arabaları ile. Daha 23 - 24 yaşlarında kız ile erkek. Nişanlılarmış golden ırkı köpek SATIN ALMIŞLAR ama bakamayacaklarını anlayınca barınağa bırakmak istediler. Almadık tabiki de. Bunlar naptı köpeği sokağa saldı. E bu köpekten şimdi hayır gelir mi? Bu olay köpekte travma yaratmaz mı? Bu köpek saldırganlaşmaz mı?

Dediğim gibi öldürmek çözüm değil.