• 24-05-2024, 15:58:00
    #19
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bokunu çıkardılar artık....

    Biz yeni broadway aldık 1 ay oldu olmadı 8.basamaktan sigorta yaptırdık, 4850 tl'ye.

    Şuan en iyi sigorta firması hepiyi, ordan yaptırdık yeni bir şirket olduğu için.
  • 24-05-2024, 15:59:19
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2008 Corollaya immli, yol yardımlı 5.5k ya yaptırdık immsiz 4.5K idi. Hasarsızlık indirimi çoktu ama.
  • 24-05-2024, 16:02:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Evet fiyatlar malesef bu şekilde
  • 24-05-2024, 16:08:47
    #22
    silinsin
  • 24-05-2024, 16:09:59
    #23
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz yeni broadway aldık 1 ay oldu olmadı 8.basamaktan sigorta yaptırdık, 4850 tl'ye.

    Şuan en iyi sigorta firması hepiyi, ordan yaptırdık yeni bir şirket olduğu için.
    7.basamaktır hocam o. 8'i geçen sene çıkardılar. 2023'ten itibaren 3 yada 5 sene tam hatırlamıyorum, kazası olmayanlar 8.basamak'a geçecek. 7'den bende 2 ay kadar önce 4.5'a yaptırdım.
  • 24-05-2024, 16:34:01
    #24
    05436073327 ruhsatı atın bakalım

    Anadoludan uyguna kestiririm
  • 24-05-2024, 16:44:23
    #25
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.basamaktır hocam o. 8'i geçen sene çıkardılar. 2023'ten itibaren 3 yada 5 sene tam hatırlamıyorum, kazası olmayanlar 8.basamak'a geçecek. 7'den bende 2 ay kadar önce 4.5'a yaptırdım.
    7.de olabilir hocam tam bilmiyorum ama ödediğim para 4850 tl idi.
  • 24-05-2024, 17:21:35
    #26
    5 Ay önce 0 aldığım araca 10.000 TL'ye yaptırmıştım. Garanti bankasının sigortasıydı
  • 24-05-2024, 17:53:44
    #27
    Çok arttı fiyatlar. Kademe arası farklarda çok.