• 23-05-2024, 20:23:30
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    1 hafta önce bir dairemizi kiraya verdik bunun için ne zaman beyanda bulunmak gerekiyor internetten baktığımdan bir şey anlayamadım işlemler hemen mi yoksa 1 yıl geçtikten sonra mı yapılıyor?
  • 23-05-2024, 20:31:38
    #2
    seneye şubat ayında 2024 yılında aldığınız kira miktarını beyan edeceksiniz. şimdi değil.