Arkadaşlar merhaba,
1 hafta önce bir dairemizi kiraya verdik bunun için ne zaman beyanda bulunmak gerekiyor internetten baktığımdan bir şey anlayamadım işlemler hemen mi yoksa 1 yıl geçtikten sonra mı yapılıyor?
Kira beyannamesi hakkında bilgisi olan var mı?
1
●78