Kimseyi zan altında bırakmak istemem fakat çoğu konu telegram kanallarından alınıp burada paylaşılıyor. Yani gerçekten fırsat mı diye kontrol edilip paylaşılırsa daha doğru olur ve konu kirliliği olmaz diye düşünüyorum.
2 al 1 öde diyor mesela ilk ürünün fiyatı zaten iki katına çıkmış. Ortada herhangi bir indirim yok.
Kimseyi kırmak, üzmek istemem ama herkesin vakti kendine değerlidir