Kısaca arkadaş parasını aklatmak istiyor. Büyük ihtimalle %20 komisyonu bile kabul edecek. Evet tatlı kolay para fakat bi anlık boşlukla yakmayın kendinizi.
Bozum yapan arkadaşlar r10 adı soyadı ve banka hesabı eşleşmeden kimseyle işlem yapmayın ilerde başınız ağrır.

