• 20-05-2024, 19:53:17
    #1
    Arkadaş bana whatsapp üzerinden +1 numarayla ulaştı iban to kripto yapacakmış her gün 30k tl üzerinde işlem yaparım diyor 😅 R10 hesabım var diyor teyit ver dedim veremiyor

    Kısaca arkadaş parasını aklatmak istiyor. Büyük ihtimalle %20 komisyonu bile kabul edecek. Evet tatlı kolay para fakat bi anlık boşlukla yakmayın kendinizi.

    Bozum yapan arkadaşlar r10 adı soyadı ve banka hesabı eşleşmeden kimseyle işlem yapmayın ilerde başınız ağrır.



  • 20-05-2024, 19:58:38
    #2
    30k sını alıp yol verseydin hocam
  • 20-05-2024, 19:58:46
    #3
    Günlük 3-6K para iyi rakamda , sonu sıkıntı 🥲
  • 20-05-2024, 20:30:59
    #4
    Bunun için size veya bir başkasına ihtiyacı yok ki. Binance üzerinden P2p ile kripto to tl bankaya ödeme alabiliyor.
  • 20-05-2024, 21:24:11
    #5
    Başka birinden Dolandırarak size para attıracak ondan bu şekilde konuşuyor.