Arkadaşlar merhabalar. İnternette araştırma yaptım ama pek anlayamadım. O yüzden başına gelmiş olanlar olabilir diye sormak istedim.

Eski tip ehliyetimi kaybettim. Yeni tip ehliyet hiç çıkartmamıştım. Ehliyetimi 2014 yılında aldım. Şimdi yenisini ilk defa çıkartacağım eski tip ehliyetim kayıp olduğu için. Gerekli evrakları biliyorum ama bunun harç ödemesi ne oluyor bilen var mı? Süreç nsasıl oluyor? Bir de yenisi kaç günde gelir? Teşekkürler.