• 18-05-2024, 18:08:50
    #1
    Platin üye
    Merhaba,

    R10'da günde kaç saat geçiriyorsunuz? Ortalam 16 saat forumdayım
  • 18-05-2024, 18:10:56
    #2
    30 dakika 1 saat arası. Bazen hiç giremiyorum.
  • 18-05-2024, 18:12:28
    #3
    16 Saat günün yarısından fazla ediyor hocam moderatörlükte gönüllülük esastır ama keşke bi maaş verilseydi en azından
  • 18-05-2024, 18:13:38
    #4
    Platin üye
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 Saat günün yarısından fazla ediyor hocam moderatörlükte gönüllülük esastır ama keşke bi maaş verilseydi en azından
    R10.net'in benim için yeri çok ayrı hocam, geçirdiğim zamandan mutlu oluyorum
  • 18-05-2024, 18:14:19
    #5
    Pazartesi Cumartesi Arası Minumum 8 Pazar Günü 3
  • 18-05-2024, 18:14:25
    #6
    Platin üye
    Günlük aralıklı zamanlarla toplamda 3 saat geçiriyorumdur sanırım
  • 18-05-2024, 18:15:30
    #7
    Moderatör
    15 - 16 saat civarı yan monitörde sürekli açık.
  • 18-05-2024, 18:15:40
    #8
    günün üçte biri. değişiyor tabi.
  • 18-05-2024, 18:22:52
    #9
    En fazla 1 saat. Dışarı çıkın bence biraz dışarıda hayat var. İleride zamanıma yazık olmuş dersiniz.