Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 Saat günün yarısından fazla ediyor hocam moderatörlükte gönüllülük esastır ama keşke bi maaş verilseydi en azından
R10.net'in benim için yeri çok ayrı hocam, geçirdiğim zamandan mutlu oluyorum