Artık okadar yoruldum ki her ay en az bir tebligat geliyor ya ifade istiyorlar yada yazılı ifade yazıp kargo ile bize gönderin diyorlar artık okadar sıkıldım ki kolluk görevlilerine bu konuyu anlata anlata sanırım teşkilat ile yakın akraba olacağız

Bizim şirketimize ait alt bir şirketimiz var kendi müşterilerimize barındırma hizmeti sunduğumuz firmamızın adı x-Server managed services yurtdışında bir firma daha var xserver.ua olay şu şekilde başlıyor.
Bir tane akıllı dolandırıcılık yapıyor ama ne hikmetse IP adresi xserver.ua firmasına ait büyük ihtimal rdp felan kullanıyor yapacaği işleri oradan yürütüyor. BTK üzerinden ip sorgulaması yapıldığında sadece xserver yazıyor kolluk görevlileri de googledan aratıp xserver yazınca bizi bulup hadi sağlayıcı bunlar ifade alalım diyip duruyorlar ya arkadaş isimle arama mı yapılır ip adresini düzgünce kontrol etseler zaten kaynağının yurtdışı olduğunu net şekilde görebiliyorsun artık okadar yoruldum ki her ay muhakkak bir tebligat geliyor az önce yine geldi ilgili komiser yardımcısını aradım durumu anlattım anladım ben o şekilde not alıp bilgi vericem dedi


