• 17-05-2024, 14:02:34
    #1
    Dostlar merhaba,

    Artık okadar yoruldum ki her ay en az bir tebligat geliyor ya ifade istiyorlar yada yazılı ifade yazıp kargo ile bize gönderin diyorlar artık okadar sıkıldım ki kolluk görevlilerine bu konuyu anlata anlata sanırım teşkilat ile yakın akraba olacağız

    Bizim şirketimize ait alt bir şirketimiz var kendi müşterilerimize barındırma hizmeti sunduğumuz firmamızın adı x-Server managed services yurtdışında bir firma daha var xserver.ua olay şu şekilde başlıyor.

    Bir tane akıllı dolandırıcılık yapıyor ama ne hikmetse IP adresi xserver.ua firmasına ait büyük ihtimal rdp felan kullanıyor yapacaği işleri oradan yürütüyor. BTK üzerinden ip sorgulaması yapıldığında sadece xserver yazıyor kolluk görevlileri de googledan aratıp xserver yazınca bizi bulup hadi sağlayıcı bunlar ifade alalım diyip duruyorlar ya arkadaş isimle arama mı yapılır ip adresini düzgünce kontrol etseler zaten kaynağının yurtdışı olduğunu net şekilde görebiliyorsun artık okadar yoruldum ki her ay muhakkak bir tebligat geliyor az önce yine geldi ilgili komiser yardımcısını aradım durumu anlattım anladım ben o şekilde not alıp bilgi vericem dedi

    Benim sorgulamamda çıkan bilgi
  • 17-05-2024, 14:06:55
    #2
    Liyakatın gerekliliği her yerde karşımıza çıkıyor. Geçmiş olsun.
  • 17-05-2024, 17:33:05
    #3
    Danışman
    Merhabalar.

    Maalesef bu tip sorunlar çok sık yaşanıyor. Vatandaş neyse memurlar
    da onun aynısı. Google haritalar kaydını bile incelemekten uzak
    insanlarız. Haftada 1 tokattaki birini aramak için benim numaramı
    arıyorlar. Araştırmak düşünmek zor geliyor. Domain in nasıl düştüğünü
    bile bilmeyen insanlar o domain hakkında karar verme yetkisine
    sahip.

    Yaşadığınız sorunla alakalı olarak size sunabileceğimiz hizmetler olabilir.
    Örneğin gelen bilgi taleplerine sizin adınıza cevap verebiliriz. Detaylı
    görüşmek isterseniz profilimdeki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

    İyi forumlar