• 16-05-2024, 13:44:51
    #1
    Bazen bunalabiliyoruz. Bunalınca ne yapıyorsunuz? İşlerden sıkılınca ne yapıyorsunuz?
  • 16-05-2024, 13:45:27
    #2
    Şuan O durumdayım
  • 16-05-2024, 13:45:46
    #3
    Şahsen farklı sektörlerdeki işlere odaklanıyorum kendimi sadece yazılımla vs kısıtlamıyorum
  • 16-05-2024, 13:46:13
    #4
    R10 a girip bakınıyorum
  • 16-05-2024, 13:46:36
    #5
    Eskiden çıkar drone uçururdum, onu da forumdan bir arkadaşa sattım.

    Şimdi motorla geziyorum sadece.
  • 16-05-2024, 13:47:26
    #6
    Çok sıkılınca bir duble viski dolduruyorum biraz rahatlıyorum geri devam ediyorum.
  • 16-05-2024, 13:53:15
    #7
    tunahanertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen bunalabiliyoruz. Bunalınca ne yapıyorsunuz? İşlerden sıkılınca ne yapıyorsunuz?
    101 atıyorum 2 el kaybediyorum sig*** yakıp devam ediyorum,
  • 16-05-2024, 13:56:54
    #8
    Oyun, film veya akraba ziyareti
  • 16-05-2024, 15:03:01
    #9
    cs2 oynuyorum ruslarla stres atıyorum sonra devam