• 14-05-2024, 16:53:52
    #1
    Merhaba dostlarım ilk arabamı sonunda alabildim mutluluğumu paylaşmak istedim bi duanızı alırım. Allah herkese daha iyilerini nasip eder inşallah.

    araç r11 rainbow
  • 14-05-2024, 16:54:48
    #2
    Hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanın inşAllah
  • 14-05-2024, 16:54:56
    #3
    h.o kaça aldın
    • JustCore
    JustCore bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-05-2024, 16:55:00
    #4
    Hayırlı uğurlu olsun, rabbim ağız tadıyla binmeyi nasip etsin
  • 14-05-2024, 16:55:05
    #5
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Hayırlı olsun hocam biraz günümüz için bayağı eski bir model
  • 14-05-2024, 16:55:41
    #6
    Kazasız belasız kullanın
  • 14-05-2024, 16:56:15
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    h.o kaça aldın
    125 bin hocam
  • 14-05-2024, 16:56:47
    #8
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam biraz günümüz için bayağı eski bir model
    Maalesef gücüm buna yetti günümüz şartlarında 🤷♂
  • 14-05-2024, 16:57:53
    #9
    Platin üye
    hayırlı olsun hocam ilk aracın hevesi başka gerçekten 😄