Berkan Kutlu ve Rıdvan Yılmaz haricinde bence ideal kadro.
Berkan özellikle akan oyunda tam bir el freni. Çok hırslı ancak yeteneği o kadar. Rıdvan da bir türlü patlayıp gidemedi, kırılgan.
Merih özellikle son bir kaç maçtır geçmişteki hırsının ekmeğini yiyor, umarım toparlar.
Hakan'ın milli takım performansı bir türlü İnter performansının yanından dahi geçemiyor, eğer Hakan kendini toparlarsa güzel işler yapabiliriz.
Aslında Berkanla Rıdvanı yedek düşündüm, genç, enerjik ve milli takım hissi daha güçlü olacaktır.
Hakanda bence bu turnuvada üzerine düşenin fazlasını yapacaktır diye düşünüyorum, çünkü şampiyon oldular ve şuan çok formda.
Mevkidaş olarak değilde Mert Müldür'ü ve Betat Özdemir'i çıkarırdım.
Olabilir ama Mert'in oyun stilini çok seviyorum ve gerçekten hırslı bir arkadaş.
Berat'ı çok takip etme fırsatım olmadı ama izlediğim kadarıyla bence bu turnuvada iyi iş yapacak gibi bir düşüncem var.
Ama tabi hepsi tartışılır, haklıda olabilirsin.