Gıbırnet Kullanan
19
●600
- 08-05-2024, 18:32:17türk telekom altyapısı ve iss olarak gigaspeed kullanıyorum. Herhangi bir kesinti yok, yaptıkları açıklama çok saçma geldi
- 22-05-2024, 12:25:21hocam selamlar,Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gibirnet ten memnun musunuz? Yeni bir internet hattı çekeceğim,diğerleri biraz pahalı duruyor.
Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. - 22-05-2024, 13:01:482 senedir kullanıyorum herhangi bir problem yoktu sadece geçenki olay oldu oda düzeldi bir sorun yok.MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2024, 22:32:09Altyapıda sıkıntı yoksa bir sıkıntı yaşamayacağınızı düşünüyorum. 1.5 senedir kullanıyorum, hatırlayacağım büyük bir problem yaşamadım. Destek sistemi yetersiz biraz. Onun dışında altyapısal sorun yoksa destekle de işiniz olmaz zaten kolay kolay.MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
