MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam selamlar,
gibirnet ‘ten memnun musunuz? Yeni bir internet hattı çekeceğim,diğerleri biraz pahalı duruyor.
Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Altyapıda sıkıntı yoksa bir sıkıntı yaşamayacağınızı düşünüyorum. 1.5 senedir kullanıyorum, hatırlayacağım büyük bir problem yaşamadım. Destek sistemi yetersiz biraz. Onun dışında altyapısal sorun yoksa destekle de işiniz olmaz zaten kolay kolay.