İlk dinleyen r10 ailesi :) Yeni Şarkım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk dinleyen r10 ailesi :) Yeni Şarkım
9
●
310
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İlk dinleyen r10 ailesi :) Yeni Şarkım
1
2
08-05-2024, 14:59:44
#10
Zienmedia
Hypuin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrikler ünlü tayfa yapsa viral olacak bir parça olmuş gayet kulağa hoş ve tatlı geliyor bence mükemmel
C4 yapsaydı patlardı şarkı (C4 olduğundan değil) , onlar yapsaydı 100 mn+ streami vardı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler