Geçmiş olsun.
Bu koca koca istasyonların sigortamız var zararınızı karşılarız yalanlarına asla inanmayın istasyonların büyük kısmı özel işletme sahipleri de kurumsallıktan uzak adamlar bu tür durumlarda her türlü çamura yatıyorlar kendi tamircilerinde ucuz yollu tamire zorluyorlar hatta onu bile yapmayanlar oluyor. Evet istasyonlar bu gibi durumlar için sigortalı mecburlar sigorta yaptırmaya fakat bu gibi durumlarda işi sigorta ile çözmek istemiyorlar hasarsızlık indirimi gibi düşünün şimdi senin aracını sigorta yetkili serviste 100 bin liraya yaptırırsa bir sonraki yıl istasyonun sigortası yenilenirken çok daha yüksek prim isteyecek. Bu da uyanık istasyon sahiplerinin işine hiç gelmiyor.
Bu nedenle iş bu noktaya gelmeden önce tedbirli olun doğru yakıt pompası araca girmeden dolum başlamadan aracın başından ayrılmayın, dolum yapıldıktan sonra aracı çalıştırmadan önce mutlaka fişi kontrol edin. Yakıt tanıma plaka tanıma sistemlerine kesinlikle güvenmeyin.
Geçmiş olsun.
Opet Yanlış Yakıt Dolumu Mağduriyeti
11
●792
- 06-05-2024, 18:12:13