• 05-05-2024, 18:00:47
    #1
    Kurumsal Üye
    israf hat safhada.

    konu çok farklı yerlere gidiyor iptal lütfen
  • 05-05-2024, 18:04:25
    #2
    Bu saydıklarınız şimdi burada yazarsam banlacağım suçun işlenmesinden dolayı uğradığımız zararın %10 ununu bile oluşturmaz. Burada yazılanlar çevre kirliğinin %75-80 i fabrika kaynaklı iken %10 luk sivil kaynaklı kirlenmeyi anlatmak gibi.
  • 05-05-2024, 18:06:11
    #3
    bu başlıkta çok kişiye hapis yolu görüyorum çok.
  • 05-05-2024, 18:08:54
    #4
    Balık baştan kokar
  • 05-05-2024, 18:09:32
    #5
    İsraf kötü bir şey tabi , listedekilerde önemli fakat genel tablo içinde %10'a denk gelir mi bilinmez.