• 04-05-2024, 10:05:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Kendimi ne kadar zorlasamda. Bazı şeyleri okumak Seyirci kalmanın bana göre olmadığını zor kendine kabullendirerek bu forumdan kalıcı uzaklaşma kararı aldım.
    Hakkınızı helal edin. Konu altına bişe yazmanıza gerek yok..
    18 ay nöbet tutmuş biri olarak böyle bir forumda Kendini dünya yönetiyor sanan Android Uzmanları Ticaretlerine ülkeyi kalkindirmaya PC lerinden Vatan kurtarmaya devam etsin... Askerlik konuları bile İki üni okumuş ukela Z kusaklarina eleştirinin ötesinde alay edebilme resmen pis link ata bilme lüksünü kendilerinde bulanlara kaldı...

    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ekleniyor.html

    Tuvaletini yapmayı bilmeyenlerle nöbet tutmak zorunda değilim diyebiliyorsa...
    Fazla söze gerek yok..
    Allah'a emanet olun...
    Üyeliğim tamamen silinsin lütfen... Yorum istemiyorum iyi günler ..
    • ufukmedia
    • mustafaeratalay
    mustafaeratalay ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-05-2024, 10:10:16
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Talebiniz üzerine üyeliğiniz silinmiştir.