Hakkınızı helal edin. Konu altına bişe yazmanıza gerek yok..
18 ay nöbet tutmuş biri olarak böyle bir forumda Kendini dünya yönetiyor sanan Android Uzmanları Ticaretlerine ülkeyi kalkindirmaya PC lerinden Vatan kurtarmaya devam etsin... Askerlik konuları bile İki üni okumuş ukela Z kusaklarina eleştirinin ötesinde alay edebilme resmen pis link ata bilme lüksünü kendilerinde bulanlara kaldı...
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ekleniyor.html
Tuvaletini yapmayı bilmeyenlerle nöbet tutmak zorunda değilim diyebiliyorsa...
Fazla söze gerek yok..
Allah'a emanet olun...
Üyeliğim tamamen silinsin lütfen... Yorum istemiyorum iyi günler ..
mustafaeratalay ve bunu beğendi.
2 kişi bunu beğendi.