• 04-05-2024, 01:32:52
    #1
    En kıymetlilerimiz, analarımız… Bir el öpmek de yeter. Amacım hatırlatma yapmaktı.
  • 04-05-2024, 01:38:19
    #2
    ihtiyaç ne varsa.tost makinesi kırıldı ondan alacağım
  • 04-05-2024, 01:38:38
    #3
    Borç alıp saat vs almayı düşünüyorum
  • 04-05-2024, 01:40:23
    #4
    Param yok 😂
  • 04-05-2024, 01:47:59
    #5
    SEO & PR 5421044962
    bakacağız bir şeylerde saç düzleştirici mi ne varmış ondan bakıyorum
  • 04-05-2024, 02:12:56
    #6
    backlinkmatik.com
    oturma takımı çok eskimişti, onu yenileyeceğim, rahat rahat otursun canım anam
  • 04-05-2024, 02:13:35
    #7
    Ben küpe almayı düşünüyorum altın
    Tüm annelerimizin ellerinden öperim saygılar. Allah eksikliklerini göstermesin.
  • 04-05-2024, 10:09:18
    #8
    Maddi durumum el vermiyor. Verseydi en kralını en güzelini alırdım anneme ama işte hayat🥲