İnternette şöyle bir şey gördüm ama anlamadım?
2 hafta önce muayne oldum e devlette sınıflandırma bekleniyor yazmakta.
Askere ne zaman giderim veya askerlik yeri ne zaman belli olur?

2 hafta önce muayne oldum e devlette sınıflandırma bekleniyor yazmakta.
Askere ne zaman giderim veya askerlik yeri ne zaman belli olur?

