• 03-05-2024, 06:28:12
    #1
    Bir ..ndırıcılık hikayesi gibi
    Yeni tanıştığım ikinci el telefon satıcısına yaptığım alışveriş dışında, bir miktar daha para verdim, ve damlalıkla geri veriyor.

    Telefoncudan telefon aldıktan sonra, çok ısrarlı başka telefonlar da satmak istiyordu, kirayı ödeyeceğim çok uyguna veriyorum gibilerinden. Ben de bir miktar daha verdim, madem o telefona o kadar güveniyorsun, ben ortak olayım yarısına, sen sat bunu, karını da yarı yarıya paylaşırız dedim. O da kabul etti, herhangi bir sözleşme vs yapmadım. 10 güne kesin satarım dediği cihazdan, haber yok, 10. günde çok küçük bir miktarını geri vereceğim diye söyledi. Bu konuda neleri yanlış yapmışım, eğer yazılı bir şey yapsaydım onun bağlayıcığı olur muydu? Bu ticaret üzerinden benim düzeltmem gereken yerleri söyleyebilr misiniz?
  • 03-05-2024, 06:49:11
    #2
    fâni editör.
    Dükkana git otur. Çay söyle lan bana para mı da getir de. Artislik yaparsa söve söve döv. Bizim millet sadece ve sadece şiddet çözümünden anlar. Yoksa alamazsın o parayı.
  • 03-05-2024, 07:04:57
    #3
    Her yeni tanıştığınız insanda ''karga bende ekmek var'' derseniz, insan gibi muamele ederseniz, kötüye kullananlar muhakkak ki çıkacaktır.
    Tek yanlışınız, ama aslında olması da gereken: itibar etmek, güvenmek. Bende de aynı sorun var.

    En iyisi, arayı bozmadan gidin konuşun, neler yapılabilir birlikte, nasıl çözümler üretilebilir, bir fikir alışverişi yapın. Belki de aşırı samimi bir insandır o da. Tavırlar tuhaf gelse bile, çok daha iyi bir insan olabilir. Eminim bir çözüm bulunur.
    Ama yok, hissettiniz ki bu tokatçıdır, cihazınız duruyorsa alın, durmuyorsa eşdeğer bir cihaz alıp uzaklaşın.

    Vermez ve terbiyesizlik yapmaya başlarsa, kesinlikle şiddete başvurmamak lazım. Aranızda whatsapp yazışmaları varsa delil niteliğinde sunarak karakola şikayette bulunun.

    Başkalarının hakkını yemekle hayat sürülemeyeceğini anlatmak için her kes elinden geldiğince mücadele etmelidir.
  • 03-05-2024, 07:32:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İyi niyet her zaman suistimal edilir. Arkadaşın dükkan bilgilerini at ben ziyaret edeyim. Tabii ki sosyal medya ve google işletme hesaplarını...
    Başka türlü akıllanmaz bunlar.
  • 03-05-2024, 11:55:59
    #5
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi niyet her zaman suistimal edilir. Arkadaşın dükkan bilgilerini at ben ziyaret edeyim. Tabii ki sosyal medya ve google işletme hesaplarını...
    Başka türlü akıllanmaz bunlar.
    O tarz insanlar ondan bile anlamaz