Yeni tanıştığım ikinci el telefon satıcısına yaptığım alışveriş dışında, bir miktar daha para verdim, ve damlalıkla geri veriyor.
Telefoncudan telefon aldıktan sonra, çok ısrarlı başka telefonlar da satmak istiyordu, kirayı ödeyeceğim çok uyguna veriyorum gibilerinden. Ben de bir miktar daha verdim, madem o telefona o kadar güveniyorsun, ben ortak olayım yarısına, sen sat bunu, karını da yarı yarıya paylaşırız dedim. O da kabul etti, herhangi bir sözleşme vs yapmadım. 10 güne kesin satarım dediği cihazdan, haber yok, 10. günde çok küçük bir miktarını geri vereceğim diye söyledi. Bu konuda neleri yanlış yapmışım, eğer yazılı bir şey yapsaydım onun bağlayıcığı olur muydu? Bu ticaret üzerinden benim düzeltmem gereken yerleri söyleyebilr misiniz?
