Burcuyla sevgiliyken senemle arkadaş olduk. Burcuyla ayrıldım aradan 2 ay geçti senemle sevgili olduk
Ayrıldı isen (İdare etme ne alaka) anlam bozukluğu var konu da. Kafam karıştı..
Hocam detaylı açıklama yapmak kadar berrak verici ve de net bir oluşum yoktur.
Bakın hocam, konu hakkında okur, konu da ki anlam bozukluklarını çözmek için değil, başlık dahilinde konuya yorum yapmak için girer.
Konuyu mu anlamaya uğraşalım, yoksa çözüm üretmek adına bir şeyler mi tasarlayalım.