Öncelikle geçmiş olsun. İlişkiye bakış açısı her insanda farklıdır ve her görüşe saygı duyulmalıdır.
32 yıllık yaşamımda erkekler ve kadınlar üzerinde bir şey tecrübe ettiysem oda şudur;
bir erkek bir kadından durduk yere vazgeçiyorsa, ya alacağını alamamıştır, ya da alamayacağını anlamıştır.
kadının zaafı ise yine kendi hemcinsleridir. bir kadını kendi cinsiyle vuruyorsan, bunun bedelini özellikle karşı cinsine ödetmek uğruna her şeyi yapar.
yani dostum, burcunun sorunu sen değilsin, senem. o kadın senden değil, ondan intikam aldı.
sonuç olarak exden next olmaz, önünde ki maçlara bak geç ama sakın bu iki kızdan birine yaklaşma.