• 25-04-2024, 21:52:27
    #1
    Merhabalar, dün telefonum çöktü, saatlerce veri kurtarmaya çalıştım ama maalesef kurtaramayıp format atmak durumunda kaldım. Müşterime kargo verecektim numarası adresi vs kayboldu.

    Belki burda konuyu görür kullanıcı adını hatırlamıyorum İzmir'de yaşıyordu kendine 70x30 mousepad eşine 18x22 mousepad almıştı pmden ulaşabilirse çok memnun olurum konu açmaktan başka çarem kalmadı
  • 25-04-2024, 21:57:53
    #2
    benim sipariş de olabilir mi hocam
  • 25-04-2024, 22:00:07
    #3
    guneybilgic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim sipariş de olabilir mi hocam
    hayır hocam sizin sipariş bugün alındı öbür arkadaş 1 büyük 1 küçük boy almıştı
  • 26-04-2024, 02:01:42
    #4
    İbanina para atın, açıklamaya telefonunuzu yazın, kendinizi tanıtın. Bunu bazı bankalar iban gösterebiliyor, gözüküyorsa müşteri hizmetlerinden arayın, iade yapacağım bir kısmını yanlışlık olmuş diyin, orada ibani söylüyor veya transfer yapıyor.
  • 26-04-2024, 16:19:23
    #5
    Sözkonusu müşteri benim 😀. Konu sahibi ile iletişim kurduk. İlgisine teşekkür ederim.
  • 26-04-2024, 16:24:19
    #6
    Qui non proficit, deficit
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, dün telefonum çöktü, saatlerce veri kurtarmaya çalıştım ama maalesef kurtaramayıp format atmak durumunda kaldım. Müşterime kargo verecektim numarası adresi vs kayboldu.

    Belki burda konuyu görür kullanıcı adını hatırlamıyorum İzmir'de yaşıyordu kendine 70x30 mousepad eşine 18x22 mousepad almıştı pmden ulaşabilirse çok memnun olurum konu açmaktan başka çarem kalmadı
    gunwebportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözkonusu müşteri benim 😀. Konu sahibi ile iletişim kurduk. İlgisine teşekkür ederim.
    İnsanlık hali bazen böyle sorunlar olabiliyor, her iki tarafında anlayışı için teşekkür ederim. Kısa sürede birbirinizi bulmanız sevindirici
  • 26-04-2024, 17:18:52
    #7
    remzikapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbanina para atın, açıklamaya telefonunuzu yazın, kendinizi tanıtın. Bunu bazı bankalar iban gösterebiliyor, gözüküyorsa müşteri hizmetlerinden arayın, iade yapacağım bir kısmını yanlışlık olmuş diyin, orada ibani söylüyor veya transfer yapıyor.
    gunwebportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözkonusu müşteri benim 😀. Konu sahibi ile iletişim kurduk. İlgisine teşekkür ederim.
    remzikapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbanina para atın, açıklamaya telefonunuzu yazın, kendinizi tanıtın. Bunu bazı bankalar iban gösterebiliyor, gözüküyorsa müşteri hizmetlerinden arayın, iade yapacağım bir kısmını yanlışlık olmuş diyin, orada ibani söylüyor veya transfer yapıyor.
    gunwebportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözkonusu müşteri benim 😀. Konu sahibi ile iletişim kurduk. İlgisine teşekkür ederim.
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlık hali bazen böyle sorunlar olabiliyor, her iki tarafında anlayışı için teşekkür ederim. Kısa sürede birbirinizi bulmanız sevindirici
    Teşekkür ederim, @remzikapan; hocam banka olayını akıl verince aklıma geldi paparadan yazdım iletişime geçtik

    @gunwebportal; hocamın da anlayışı için teşekkür ederim