• 25-04-2024, 19:12:34
    #1
    Merhabalar,
    Geçen sene lisanstan mezun oldum, askerliğim 2025 yılına ertelenmişti, mayıs başında tecili bozup yoklama alsam, hangi dönemlerde giderim? Cevaplariniz icin tesekkurler.
  • 25-04-2024, 19:19:12
    #2
    Şu an bozdursanız muhtemelen en erken temmuz/ağustos celbi olarak gidersiniz.
  • 25-04-2024, 19:20:10
    #3
    3 e gidersin en erken Ağustos en geç ekim
  • 25-04-2024, 19:21:18
    #4
    Ortalama 6 ay