Fiziki altın nereden alınır
9
●384
- 19-04-2024, 16:40:02Merhaba arkadaşlar çevremdeki kuyumcular kurdan artı olarak en az 200 tl veya 300 tl gibi miktar fazladan koyuyorlar tam altın icin digerlerine gore oranliyorlar normal mi nereden alinabilir
- 19-04-2024, 16:44:28200-300₺ fazla koyan kuyumcuyu ilk defa duydum. istanbuldaysanız kapalı çarşı dan alın
- 19-04-2024, 16:57:28Her ilde kurdan farklıdır rakamlar. Hatta bazı dönemlerde, günlerde bulundugum ilden altını alıp hemen 1 saat icerisinde komşu ile gidip satıp kar edenler var. Subat ayinda beni de aradı arkadaş. Kuyumcudayım acil altın alip satıcaz dedi. 600 bin havale ettim. 606.700 lira geri gönderdi. Aksamina. Pahalıdan alıyodan pahalıdan satacaksin aslinda degisen birsey yok. Sabit kuyumcu kullan. Iller arasi fiyatlsr dshi degisiyorken kur rakamini bulamazsin
- 19-04-2024, 16:58:23hocam örneğin internette her sitede baktığınız verilerde 2000₺ ise gram altın, kuyumculara gittiğinizde 150 ile 300 tl kadar bi fiyat farkıyla satış yapıyorlar. kendilerinde garip bi ekran oluyor internettekiyle alakasız. kendileri oranlayıp yayımladıklarını düşünüyorum. istanbulda da kapalıçarşıda internet fiyatlarından alabilirsinizyigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2024, 21:36:332. baskı, merdiven altı baskı altınlara dikkat edin.
Benim başıma geldi elden çıkarana kadar canım çıktı.
Altın olmasına altın ancak darphane baskısıyla arasında minimal düzeyde farklılıklar var. İyi ve aşina gözler rahatlıkla fark edebiliyor.
Şehirlerarası kur farkından faydalanmak istedik ama bu biraz acemiliğimize denk geldi artık daha dikkatliyiz. Ata altında tane başı 200-300 civarında farklılıklar var bulunduğum şehre nazaran - 19-04-2024, 21:52:31kapalı çarşı veya https://www.kuyumcukentavm.com.tr/Magazalar?Kategori=49
gitmeden fiyat alırsan fikrin olur aynı mı daha mı hesaplı
google da kapalı çarşı kuyumcu yazınca cıkanlardan bir kacını arasan yeter zaten
bu kuyumkentte ikinci el takı 22 ayar satanlar oluyor adamalr tiktok da video atıp urunleri gosteriyor daha hesaplı veriyorlar o urunlerde gram fiyatını.ama takip etmek lazım seri sekilde alıcı buluyor adamlar. - 19-04-2024, 21:58:10İnternetteki fiyatı geçersizdir. Bankadaki fiyatları geçersizdir. Şuan bankada 10gr altını olanın kaybı 1gr altındır. 100gr varsa 10gr çöp olmuştur.
Normal olan 200-300tl fazla olandır. Çünkü piyasada az bulunan artık altın olmuştur. Bu ülkede altın bile karaborsa oldu yani özetle. Talep çok fazla.