İnternetteki fiyatı geçersizdir. Bankadaki fiyatları geçersizdir. Şuan bankada 10gr altını olanın kaybı 1gr altındır. 100gr varsa 10gr çöp olmuştur.
Normal olan 200-300tl fazla olandır. Çünkü piyasada az bulunan artık altın olmuştur. Bu ülkede altın bile karaborsa oldu yani özetle. Talep çok fazla.