Bunlar boş muhabbet. Hedefleri olmayan hiç bir insan hiç bir şeye odaklanamaz.
Doğacak veya doğmuş çocuklarınızın geleceğini, ailenizi düşünün.
Odaklanmayı bırakın ölümü bile göze alırsınız.
Hedeflerinize ölümüne odaklanmak varken neden bir içerik üreticisini dinliyim?
Olduğu gibi herkes aynı şeref ve haysiyeti taşıyamaz.
Başarılı olmak istiyorsanız önce ailenizi düşünün. Başarısızsanız onları yeteri kadar sevmiyorsunuzdur.
Çok konuşmakla iş yapmak arasında çok fark var. Herkes ister ama çok azı sahip olur.
İyi geceler.
Videoyu izlediniz mi? Sanırım izlemeden yorum yaptınız.
Özetle odaklanma sorunu yaşadığınızla, odağınızı başka yere vermek yerine canınızın sıkılmasını bekleyin diyor.
Bende de odaklanma sorunu var. Bende bazen bir şeye kendimi bir türlü veremiyorum. Bir bakıyorum youtube da, r10 da, oyunlarda buluyorum kendimi.
Öyle geleceğinizi düşünün demekle olmuyor o işler. Biraz işkembeden sallanmış olunuyor.
Tabii ki herkes kendi geleceğini düşünüyor.
Ama beyniniz size oyun oynuyor.
Yaptığınız işi sıkıcı bulup sizi daha zahmetsiz şeylere yönlendiriyor.
Son cümleniz çok kişisel gelişim cümlesi olmuş

Kişisel gelişim mesajı vermediği için videoyu paylaştım.
Yani sizin yöntem hiç bir işe yaramaz.