Aklıma gelen ilk üç:
Puslu Kıtalar Atlası, İhsan Oktay Anar
Kendime Düşünceler, Marcus Aurelius
İçimizdeki Şeytan, Sabahattin Ali
okuduğunuz en iyi kitap hangisiydi?
68
●1.910
- 09-04-2024, 09:58:36Yaşar Nuri Öztürk - Allah İle Aldatmak (2 defa okudum)
Montaigne - Denemeler
Harari - Sapiens
Harari - Homo Deus
Turgut Özakman - Şu Çılgın Türkler
Dan Brown - Da Vinci Şifresi
İlber Ortaylı - Bir Ömür Nasıl Yaşanır
Daniel Suskind - Çalışılmayan Bir Dünya
Sebahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna - 09-04-2024, 10:52:04john steinbeck - gazap üzümleri
john steinbeck - cennetin çayırları
paulo cholle - simyacı
vascanzalos - şeker portakalı
ahmet günbay yıldız - mavi gözyaşı
peyami sefa - cumdan rumbaya