Yazıcı Çıktı Alma Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazıcı Çıktı Alma Sorunu
2
●
48
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yazıcı Çıktı Alma Sorunu
07-04-2024, 03:09:59
#1
Cycl0ne
Merhaba, çıktı almak istiyorum. Önizleme yaparken doğru gösterirken çıktı al dediğim zaman veya pdf göster dediğim zaman sayfanın yönü değişiyor. Neden olabilir? Bir çok yöntem denedim ama işe yaramadı.
07-04-2024, 03:21:10
#2
Osharmanci
Pm uzaktan bağlantı varsa yapayım hocam
07-04-2024, 03:29:30
#3
Cycl0ne
Osharmanci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pm uzaktan bağlantı varsa yapayım hocam
site ayarları bölümünden bu ayarı aktif edince sorun düzeldi hocam. Çok teşekkür ederim. Çıktı için çok saçma bir ayar..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler