• 30-03-2024, 22:51:05
    #10
    herkes aynı durumda maalesef
    • ArasTasarim
    ArasTasarim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-03-2024, 22:51:11
    #11
    Bugün yasak olmasına rağmen seçim arabaları geziyordu, şimdide bu kurallar sadece kimler için bizim mi?
  • 30-03-2024, 22:59:14
    #12
    Telefon numaram kimsede yok denecek kadar az kişide var? Hiç bir Web sitesine bu numaramı vermiyorum (eski numaram ile üyelik açıyorum) sms vs gelmesin diye o derece dikkat ediyorum. Maalesef bana da geldi bu sms ama spam olarak allahtan
    Sırf bu sms ler yüzünden hattımı değiştirdim gene sms geliyor kafayı yiyeceğim.
    Kimler hakkıma giriyorsa Allaha havale ediyorum hakkım haram olsun.
  • 30-03-2024, 23:09:17
    #13
    Lise yıllarımda öğretmenlerimden birisi '' Bu Ülkede Yasaklara Uymak Yasak'' Demişti