• 01-07-2009, 14:29:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ncelikle selam arkadaşlar.

    Üzülerek şu açıklamayı yapıyorum ve benide düşünmenizi istiyorum.

    Forumdaki Vonderos adlı şahsı tanımayan kalmadı. Ram alıcam, bellek alıcam diye onlarca kişi dolandırıldı.

    Vonderos benim sürekli çalıştığım kontör müşterimdi.

    Ve aldığınız bellek v.s parasını benim hesabıma yatıttırır benden alırdı.

    Yaklaşık 500 lira kadar parası girip çıkmıştır benim hesabımdan. En sonunda benim param ile beraber 160 lira aldı. 40 ı benimdi.

    100 lira eft gelicek birazdan oda senin olsun felan dedi.

    O dakkada kayboldu ve hala kayıp.


    Forum üyelerinden ricam şudur ki; Hakkınızı helal edin. Böyle birşey yapacağını tahmin dahi etmiyordum.
  • 01-07-2009, 20:31:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Flood algılamayınız konunun devamıdır. Forum çok kastığından düzenle diyemiyorum.

    Bu şahsın gerçek hesap no 'su. Ama bunu size vermiyordu. Neden mi? Herşeyi benim başıma yıkacaktı. Benide saf bilip pasif kalacağımı düşünmüş olmalı. Kanka, kanka, kanka diye dolanıp duruyordu.

    Şube kodu: 3200
    Hesap no : 2128370
    Hesap sahibi: Erhan KIZILGÖZ

    Buyrun buda hesabımdaki giriş-çıkışlardır.
    Devamını karaladım.
    Devamında ise şunlar mevcuttur.

    Forumdaki DeArShell.Com sahibine paypal sattım bir kaç tanesi ona ait olup diğeri "rgisler" in scriptine verilen ücrettir. Sonunucusu ise isimtescil den alınan domain ücreti.

    Resim: http://img39.imageshack.us/img39/8393/vonderos.jpg

    Not: Resime bundan önce yapılan kontör alışveriş ücretleri dahil değildir.


    İNTERNET HAYATTIR. AMA NE KADAR PİSLİK VARSADA BU HAYATIN İÇİNDEDİR.
  • 01-07-2009, 21:33:43
    #3
    Bu adamın ******** oldugunu söylemiş ve hakkında şikayet actırmıstım ama gereken yapılmamıstı neyse kardeşim sen 3 kere ayrı ayrı yazman yerine tek bir mesajı editleyip eklesen daha dogru olacaktır
  • 01-07-2009, 21:33:44
    #4
    geçmiş olsun kardeş bizde İhlas(banka) zedeyiz umarım verir paranı
  • 02-07-2009, 00:33:27
    #5
    resme baktımda benim 15 tl param sana gelmiş ve gitmiş :S pff r10 gibi büyük bir platformda böyle birşeyin olması kimseye karşı güven bırakmadı..

    http://i42.tinypic.com/262mtg8.jpg
  • 02-07-2009, 08:24:39
    #6
    ......
    ......

    bu numalar benim enson bana 250 kontor atıcam dıye bendende para götürdü emir yıldırım'ın hesabına bende havale geçtim.

    Kontor için gönderdiğim hesap numarası.
    -25.0051600436884 -250 KONTOR ALIMI-YILDIRIM GAZI EMIR HES. INTERNETTEN AKT
  • 02-07-2009, 09:44:56
    #7
    Ortalık karışmış burda arada sen kalacan gibi görünüyor emir yıldırım
  • 02-07-2009, 10:06:57
    #8
    emire söylemiştim bu adamla alısveris yaptınmı diye
  • 02-07-2009, 10:39:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    inanmıyorum!