Tüm duygularımı paylaştığım yerlerden birisi R10dur. Bir hafta olmadan ikinci cenazeye gidiyorum. Geçen hafta cuma günü babamın kuzenini defnettik (66) yarında komşumuzu (42).
Açıkçası komşumuza çok daha fazla üzüldüm. Mutfakta dolapları silerken düşüyor ve bugün ölümü gerçekleşiyor. Ardında 13 yaşında engelli bir kız çocuğu ve 20 yaşında bir erkek evladı bırakıyor. Allah rahmet etsin.
Ölümün ne kadar yakın olduğunun farkına hep yakınlarımızı kaybettiğimiz zaman anlıyoruz. Dünyalık şeyler için birbirimizi çok üzüyoruz.
Bir Hafta Olmadan İkinci Cenazeye Gidiyorum
14
●554
- 27-03-2024, 18:09:12Başınız sağolsun. Allah topraklarını bol, mekanlarını cennet eylesin inşAllah.