İşlemcinin termal macununu değiştireceğim ama bir türlü evdeki tornavidalar ile açamadım.
Bende geçen senelerde aldığım General Home un fanını açıp bilgisayarın yanına koyuyorum.
Hem alttan hem de üstten o kadar iyi hava veriyor ki notebook anında soğuyor.

İnternette baktım bulamadım.
Migros tan almıştım kaç sene önce. 50 TL miydi neydi tam hatırlamıyorum.
Malzemesi gerçekten sağlam ve kesinlikle ne kayıyor ne titreşiyor.
Sizin de makineniz fazla ısınıyorsa böyle bir şey alabilirsiniz.
Ben açıkçası notebook soğutucuların pek işe yaradığını düşünmüyorum.
Bununda tek kötü yanı harici klavye kullanmıyorsanız ellerinizi üşütmesi.