• 21-03-2024, 16:02:45
    #19
    webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler hocam şu anda kaliteli sandalye adı altında satılanşarda hemen hemen bu fiyata çıkmış. tasarım olarak çok beğendim en güzelide gerçekten kaliteli malzeme kullanıyorlar videolarını üretim aşamalarını izledim yabancı kaynaktan, kargoda bir şey olmaz inş.
    Decathlon sandalyelerini denediniz mi? Bende standart Decathlon sandalyeleri var çok güzel ve taşınması çok rahat.
    Daha kaliteli modeller de var ama 85kg gayet dayanıklı
    Kaliteli modeller taşınması biraz daha zor oluyor. Ayrıca Decathlon ürünlerine garanti de veriyor.
  • 21-03-2024, 16:14:09
    #20
    Decathlondakiler de sağlam baya ben oradan almıştım hep
  • 21-03-2024, 16:47:44
    #21
    Konfor varsa alırım.
    Konfor için 1 ayda 3 araç değiştirdim ben

    Konfor önemli hayırlı olsun dost.
  • 21-03-2024, 17:04:50
    #22
    Yani şahsi görüşüm biraz fazla. 300 tl ye a101 den aldığım sandalye hala yırtılmadı 2 gündür köye gittiğimde semaverde felan kullanıyorum çay koyma yeri bile var.

    Tabi'ki tercih meselesidir.