Yani şahsi görüşüm biraz fazla. 300 tl ye a101 den aldığım sandalye hala yırtılmadı 2 gündür köye gittiğimde semaverde felan kullanıyorum çay koyma yeri bile var.

Tabi'ki tercih meselesidir.